22 Eylül 2010 Çarşamba

Ağızdan Çıkarken Sözleri Duymadım

Ben sanırım dün ağır pot kırdım.Bugün düşününce sanırım durduk yere O'nun hevesini de kırdım.Ya ama ne yapayım yalan konuşmak ona daha çok zarar verirdi,ya da verebilirdi, ya da vermezdi off bilmiyorum aslında.

Bi arkadaşım var,kendisi şiir yazıyor,amatör değil ama bazı noktalarda noksanlıkları da var, bu yüzden profesyonel demek doru olur mu bilemicem.Hani kalemi sağlam diyelim,cidden sağlam,kelimelerle oynaması falan.Dürüst olmak gerekirse,çok kez hani bööle ağlamaklı olmuşumdur.He lan ben de ağlıyorum millete göstermeden.Dün işte,yazdığı şiirler,hikayeler hakkında yorum yapmamı istedi.E yaptım da ama biraz ağır mı oldu yoksa nasıl diyeyim fazla dürüst mü oldum bilmem de,hani artık yazmaya ara vermesi gerektiğini hatta bırakması gerektiği noktanın bu olduğunu falan sööledi.Anam yaptığım yoruma pişman oldum.Resmen adamı yazıdan soğuttum.Amk!

Amacım o değildi ama ey pilotcan.Amacım sadece kendini yinelememesi için uyarmaktı,cidden ama mikmik yazıyordu,hani bir nokta sonra aşktan bööög geliodu.Aha tam da bööle söledim ona da,hani bayıyor falan diye de ekledim.Çok mu patavatsız oldum lan!Ama işte kırdım gibi geldi,379201892019472 kez özür diledim amacım onu kırmak değildi,sadece silkelenip kendisine gelmesini,başını okurken sonunu bilmek istemediğimi göstermekti de tokmağı fazla mı sallamışım ne.Ben süper yazıyorum,ben şuyum,lan buyum işte şiirlerim bööle demiyorum ama kendime göre bi haysiyetim var,ben de yazıyorum kendimce falan,hani az çok eğitimini de aldık falan ya,ööle borumuzu öttürelim dedik de boruyu çok mu öttürdüm.Hani önce hafiften yorum yaptım,üsteledi daha daha dedi,o an işte direk şakkaşukka konuştum,yani ağlamakl yazıyorsun,bazen bayıyor bile dedim.

Valla işte bööle ne bileyiiim yani iyi mi ettim kötü mü bilemedim falan.Dün sen iyi ettin,demek ki millet beni boşyere gazlamış falan dedi de ne diyeceğimi bilemedim falan dedi de ben açıkçası rahat edemedim.Adam kitap basmış,satmış hatta ben şurda iki skindirik kelime yazıyorum diye blogger olarak geçinirken,tü la.Benden valla adam olmaz amk,olacaksa da ben göremem sanırım,aklıma sıçayım aklıma...

4 yorum:

  1. sen en doğrusunu yapmışsın.sayende sirkelenip kendini yenilemekten vazgeçer belki.aşağıdaki yazı içinde sen fesat değilsin o kız anasının gözü bence =)

    YanıtlaSil
  2. @zey,
    e di mi yani.hani o kadar da kötü insan deilim di mi yani.hani dost acı sööler di mi.

    kıza gelince var ya kimin gözü bilmem de benim gözüm üstünde:))

    YanıtlaSil
  3. Dürüstlük en güzel özelliktir.(haricen dara düşünce: ayı'ya dayı, kıza kanka, kankaya mantina da yapılır)

    Her ehliyet sahibi araba kullanan kişi iyi şoför olamayacağı gibi; her kitap basanda iyi yazar olmaz.

    Şöyle laflar etmeyi sevmiyorum da küfür yazacak cümle bulamadım. Tamam kafam hala uyuşuk ama sarhoşluğu atamadım mı ne?

    YanıtlaSil
  4. @Telekinesis,
    İçine aziz Teresa mı kaçtı ne la?(Ha aziz miydi o haspa?!)Bu halini de sevdim,küfürsüz de cümlelerin tam doğruğunda,haklısın!

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!