23 Eylül 2010 Perşembe

Dantel!Tahrik Etme Beni

Bazen annemi anlamak da zorlanıyorum.Bazen değil aslında genelde!Onu yargılamıyorum,anlayışla karşılıyorum,neticede annem,he ben anne baba diye saygı duymak zorunda olduğumuzu düşünenlerden değilim,herkes sevgiyi hakettiği gibi saygıyı da hakeder!Ne diyordum he işte!Annem.Cidden anlaşılması zor bi insan.E beni de doğuran o anasına bak kızını al demişler ya ben de bazen anlaşılması zor olabiliyorum!


Geçenlerde annemle alışverişe çıktık,her zamanki gibi ayakkabı,çanta ve vazgeçemediğim iç çamaşırlarına baktım.E annemi yine kim fitlediyse,yine kendi kendine söölenmeye başladı.N'oldu anacııım dedim,
bunları alınca n'oluyo sanki,nedir bunlar diye bıdıbıdı başladı da başladı.La dedim alt tarafı don kilot,n'olcak.Seviyorum falan.Neymiş amk bunları ucuz karılar giyermiş,yooog işte evlenmeden giyilmezmiş,yooog işte sağlıklı değilmiş,hedehüde.Kalakaldım elimde tuttuğum südyenle.Şakaya vurdum,kız sana da alalım üzülme dedim ama dediğime pişman oldum.Bu sefer de başladı mı ağlamaya.Vay amk!Benimkiler ayrı,annemin de hayatında erkek olmadığı için,ben kime giyeceğim,baban beni istemedi ki,sevseydi bitmezdi,bunları alsam n'olcak,benim giyecek halim mi kaldı,ben kim giymek kim.Vay arkadaş! dedim.Demez olaydım da giymez olaydım.Tam annemi teselli edeyim derken,annem nasıl bi anda mod değiştirdi de yeniden tırnaklarını çıkarmaya başladı.*

*Kimse kusura bakmasın ama iç çamaşırları kadınlara özeldir,erkeklerin,gay bile olsa danteller içinde olmalı oldukça irite edici.

Sen bunları giyecek yaşta mısın.Bunları giyince kendini kime beğendireceksin.Pamuklusu varken,dantellisi neyine.Dantellileri evli kadınlar giyer.


Annemin üstüne yoktur abartmakta.Abartı 4eva mama!
Neyse bu kadar lafın üstüne almak farz oldu ve almak istemediklerimi bile aldım.
G*tümün arasına giren o iplerden nefret ediyorum ama anneme inat almak ve bunları "aşmasına" yardımcı olmak büyük bir zevkti!

Söölendi söölendi söölendi ama hiç susmadı.Çıldırma noktasına geldim.
Hayır ben normalde de sade,düz çamaşırlar alan biri değilim,illa ki biri mi görecek amk,aynaya bakınca kendim görüyorum ya kime ne! Dayandım yine de.Sustu sonunda.

Vakti zamanında annemin kitli dolabını karıştırmıştım."Kitli dolap" diyorum çünkü annem o dolabı nedense hep bööle görmezden gelirdi,mesela bi kazak mı arıyorsun,anneme orda mı bakayım mı dediğinde yaa yoog orda şunlar var falan diye geçiştirirdi.Hani ev içinde gizem yaratıyordu.Bigün annem yokken gizlice o dolabı açtım,dikkat etmem gerekiyordu,neyi ilk neyi son aldığımı bilmem gerekiyordu ki patlamasın.Yaşım 16-17'ydi sanırım.Kutular üst üste yığılmıştı,tek tek bakmaya başladım.

Vay amk!Annem de kadınmış!

Anneme ait,dantelli,seksi babydollar,donlar vs.vardı.La eneee annem bunları mı giyiyordu.Bög!Düşünmek ne iğrençti.Zavallı annem demek ki babamı eve bağlamak için bunları giyiyordu.Faydası olmadı o ayrı ama demek ki sonsuz çaba sarfetti.Aralarından bitanesini denemek istedim ve denedim!İlk dantel deneyimim annemin iç çamaşırıyla oldu,evet.İğrenç gelebilir ama yaş 16-17 olunca donunuzu da anneniz seçiyor.Danteli ööle çok yakıştırdım ki kendime,o saatten sonra nası vazgeçebilirdim.

Tek tek eşyaları yerine koydum,derken pat diye bi kitap düştü.Üzerinde babamın el yazısı vardı,anneme hediye etmiş,hatta babama ait olmasını istemediğim "arzu dolu" cümleler de yazılmıştı.
Vay amk!Babam erkekmiş!Kitap sadece seksi ve pozisyonları içeriyordu.Bilmem kaçbinyüztane pozisyon.Öööhööööm şimdi o kitap,kitaplığımda duruyor,okudum,yaladım yuttum.Hani ööle şeyler nasıl bi esneklik gerekir ya!

Annem bıdıbıdı ederken bunlar aklıma geldi.Şimdiye dek anneme bunu itiraf etmekten çekiniyordum ama patladım artık: "Anne lütfen adil olalım,illa ki bi erkek için giyinmiyorum,zamanında senin de ne kadar fındıkkurdu olduğunu gördük dedim" gülümsedim.Bööle kalakaldı.Kemledikümledi.

Ki annem beni bilir,Victoria's Secret manyağı bi hatunum.Her hatun ööledir ama ben çamaşırlarının yanı sıra hatunlara da hayran hayran bakarım.Allaaaa yaratıyor anacıııım.Hani bööle tepkiler vermesi beni çıldırtıyor,çıldırtıyor!E büyüyecek sanırım.

4 yorum:

  1. anneler hep aynı mı olur ya benim annede ne zaman görse iç çamaşırlarımı "iiiğrenç pislik seni" diyo.bunun neresinde pisliklik çözemedim hala =)

    YanıtlaSil
  2. @zey,
    ayol neyi pislik!misler gibi kokuyor aksine!hayır,kendi ne giyiyor merak ediyorum,anneler anneler,yokluklarını görmeyelim de e yani diyorum:D

    YanıtlaSil
  3. Benim anacım tam tersi hala donlarımı o alır ve güzel seksi donlar hatta seksi sütyenler alır:))

    YanıtlaSil
  4. @Marla,
    Ne şanslısın bu konuda hatunum!
    Bizim aney her konuda relaxtır,hani sevgulumla beraber yaşasam bile laf etmez ama dona gelince donuyor:)

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!