14 Eylül 2010 Salı

Bokun Diğer Rengi: Beyaz

Hatun kendi nikahını bile ekran karşısında yaptı ya helal olsun.Şovun dibine vurmak bu olsa gerek.Ne mi geveliyorum.Yaz bitti diye millet yine ekranları kirletmeye başladı.Oysa ne güzel yazın haber dolu,kültür dolu,gezelim görelim yöremizi bilelim dolu programlar izliyorduk.Ama kışın gelmesiyle fakir ve yalnız halkımın belki de tek eğlencesi olan televizyon canlanmaya,canlanırken de harbi harbi kirlenmeye,kirletmeye başladı.

İzlememek tabi benim elimde ama anneme o kanalı değiştirmek deveyi maratona sokmak gibi bi'şey.Ne anlıyor bilmiyorum ama istirahat günlerimde ya da izin günlerimde her kanalın her evlendirinbeniazdım programını izlemek zorundayım.Olay dizisi ezber bozmadan aynı sikik halleriyle devam ediyor.

Şimdi şurda yurdum insanının çaresizlikten ve tabi uyanıklıktan ne hallere girdiğini,bunun gelecek nesil ve varolan nesil üzerindeki sosyal,kültürel ve ahlaki baskısını,dejenere olan insanların ne gibi umarlarla televizyon ekranlarını süslediğini tartışmayacağım.

Bütün bi'gün boyunca tahammül ederek izlemek istedim.Sunucusunun ekranlarda göbek ata ata,zaten düdüklü tencere düdük sesine,kapı gıcırtısına oynayan halka sabır gösterdim.Dıt olmadı.Acaba ossursam ossuruk sesine de oynayacaklar mı.

Hele şu döşü kıllı videosunu izledikten sonra bazı kadınların ne kadar puma olduğunu anladım.Kabul erkeklerden belki de daha fazla sekse düşkün olan beyinlerimiz var.Ama bunu ööle ya da bööle masuma yatarak belki de malum sosyal baskı yüzünden açık açık söylemeye çekiniyoruz.Ee biz seksin kölesi olmadan da yaşayabiliyoruz,ama bu hatunlardan bazıları ne kadar da belli ediyo kendini.

"Evlilik müessesi" adı altında aslında ne kadar da AÇ olduklarını gösteriyorlar.Bu arada evlilik kurum ya da müessese değildir,anlaşmalı şartlı olursa çıkar ilişkisi olur.Nedense "evlenmek" kelimesi geçince yaptıkları rezillikler ve istekleri daha masum oluyor.Ama beni beyim terkedip giderse hayatımı idame etmem gerek efenim,o yüzden 9 tarlası,3 evi,19 arabası,362 yazlığı olsun,döşü kıllı olsun,kaşlı gözlü olsun,Türk erkeği gibi olsun.Türk erkeği gibi ne demekse.Türklüğü de bu tür şeylere karıştırıyorlar ya pes.

Annebenazdımkocabulmamgerek programlarının getirisi olan reyting neye göre değişir peki?İstekler ya da tercihler ne yönde şekillenir?

1- Eğer katılan gelin ve damat adaylarının(!) dramatik ya da trajikomik geçmişleri varsa,tabi bol gözyaşları,bol kazık yemeleri,onların bacaklarını ayırmaları daha çok reyting getiriyor.Hiç koca götlü göbekli bir hatuna bir erkeğin talip olmadığı bir nevi güzelliğin ön planda olduğu bir program ve evlilik odaklı.Siktir.

2- Mal varlığı çok olan azmış popülasyonun çok olması,bu tür programların daha çok izlenmesine dolayısıyla gelen taliplerin de artmasına neden oluyor.Arabanız yoksa,eviniz kiraysa,sigortalı işiniz sizin olsun.Önemli olan Çılgın Sedat'ın dediği gibi,Tarabya'da bir kat,orada burada bir yat.Aksi halde,sizin ciğeriniz beş para etmez,kalbiniz altın olsa tenekeden farksızdır.Burdan da anlaşılıyor ki zengin erkeklerin penisi küçük de olsa üstüne penis tanınmaz.Ve kimse kusura bakmasın,a* meraklısı olan erkek sayısı s*k meraklısı olan kadın sayısının yarısı bile değil.Hemcinslerim gerçekten mal meraklısı,o yüzden mala bağlıyor.

3- İstekler ya da tercihler artık her ne zıkkımsa neye göre değişir.İşte o da adayların midesizliğinin ne safhada olduğuna bağlıdır.Safhaları atlatan kadın ya da erkek adaylar hedefe ulaşabilir.

Avına odaklanan aslan misali hedefe kitlenip altın vuruşu yapan,nokta atışı tuturanlar da var.Gerçekten evlenmeye gelenlerde...İstisnaları da tenzih ediyorum efenim.

Bazı bazı can sıkıntısından amaannnn ben de programa katılacağım ne bu bekle bekle,taliplerim de çoooooooooooooooook olur,devlet memuru olsun yeter bana diyorum da töbe yarabbim.Gülüyorum,ediyorum ama büyük konuşmuyorum.Çıkacak değilim ya,sadece geyik yapıyorum da geyik yaparken de büyük konuşmayııım anacııım dedim.

Bu kadar eleştiren varken,sosyal mesaj veren bu kadını bazı bazı takdir etmemek de mümkün değil aslında.Eleştiren ben bile,anne zoruyla izlerken bazı şeylere şaşabiliyorum.

Anladıklarım:
* Türkiye'de erkeklerin üstüne gidiyoruz ama baştan çıkaran ve içindeki o pumayı dindiremeyen azgın hatunların sayısı fena derecede.S*k beni diye evlenecek hatun var programda şaştım.
* Sosyal mesaj veriliyor ancak sosyal mesajı alacak zihniyet var mı acaba.
* Evliliği bu tür şeylere malzeme etmek,yıllar yılı evliliklerini aşk dolu,sevgi dolu sürdüren insanlara hakaret etmek değil midir.
* Evlenmeyen kalmasın anacııım,çıkın çıkın gelin.

İki ucu boklu,boku bile boklu değnek işte.

6 yorum:

  1. adam(hatun)sikmiş atmış.
    senin gibi yazarlar karşısında saygıyla eğiliyorum. Bende küfürbaz terbiyesiz direk dalan biri olduğumdan açık sözlü yazılara bayılıyorum.

    Ben yorum yazdım mı 1 sayfa yazarım. Sayfayı sikertmemek için bu sefer susuyorum. Ve listeme alıyorum.

    YanıtlaSil
  2. @Telekinesis,
    Valla kıvırmanın alemi yok şimdi.Hepimiz küfrün alasını ediyoruz,sonra iki kelam duyunca,aaa ayıp kaka tüü diyoruz.Yoruma açığım,uzunu kısası olmaz,rahat ol,kasma usta.Saygılar;)

    YanıtlaSil
  3. Bu konu ile ilgili başımdan geçen bir olay olmadığından nerden yardırsam bilmiyorum. Sen çatlatmışsın zaten. Ben benim bloga yaşadığım olayları yazarım ama eleştirmeye gelince itin götüne sokarım hetrlü ayıpsın haci :d

    Saygılar bizden

    YanıtlaSil
  4. @Telekinesis,
    Konuyu saptırmak gibi olacak ama bu itin götünden de ne anlıyorlarsa.Hayır,benim kuçum var şimdi,kurban olasım gelir ona,it-göt bağlamında onu düşünemem.Hani anneyle babayı yatakta basmak gibi it-göt bağlamı benim kuçu için.Şunu değiştirsek ya,tabuları yıkıp deyimleri yerle yeksan etsek.Bihterin dötü olsa mesela.Fikir nası?

    YanıtlaSil
  5. Terrier mi ?

    Ben o elemanı pek tanımam, zaten kara kuru tipleri de sevmem ama geçen reklamda gördüm ''kıçı kırık'' birşey ama madem götü başı kamuya mal olmuş senin fikir tam oturttu.

    Bihterin Dötü olsun

    YanıtlaSil
  6. @Telekinesis,
    Hem fikir olmak da ayrı bi'zevk verdi ayol.

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!