14 Eylül 2010 Salı

Erkekliğin Kaç Santim

Hani size şurda birinden bahsetmiştim.Şu saatte aradı erikçiolu.Hem de iş hattından.Önemli bi'şey var sandım.İş hattı ya hani specialitesini korusun falan.Yogggg efenim bu resmen mallığına aramış.Yaptığı itliğe aldırmadan bi'de pişkin pişkin konuşuyor.Hayır neyine güvenerek konuşuyor.Sıçtım resmen.Bu saatte ne münasebet ne diye arıyorsunuz dedim.Münasebet mi diye kalakaldı.Sonrasında münasebetsiz olduğunuz su götürmez bi durumda,neyse iyi geceler dedim şaaaak kapattım.Son sözü sööletmeden.Bu burda kalmaz bilesin yazmış text msgda.Ne burada kalmıyor anlamadım.

Erkekliğini penis boyundan,kaç kız siktiğinden ya da üzerine geçirdiği üniformadan alan erkeklerden nefret ediyorum.İnsan oluyorlar sanki.La aynı üniformayı ben de giyiyorum da erkekleri sikip atayım derdine girmiyorum.Nedir bu sizdeki manasız çaba.

Taam kabul ediyorum,kamuflajlı erkekler fena seksi.Çevik kuvvet tayfası da aynen ööle.Ama seksapalitede herşey mi canııım.Hani içi dolu olmadıktan sonra ben n'apayım.Vıcık vıcık muhabbetlerinin içine çekmeye çalışıyorlar insanı da çamura sevdalı olsaydım domuz doğardım.Ha domuz dedim ya kısmetim 40 gün kapanırmış,büyükannem ööle derdi zamanında.Haram hayvan diye sanırım.Pisliğini yiyor diye kıskanç da olmazmış.Kıskananları da gördük zamanında.Kıskanıyoruz ayağına ağzımıza sıçtı ibnetorlar.

Bi'de ööle yavşak yavşak konuşuyor ki ağzı yüzü yemiş gibi.Yemiş de ağzında ekşi tat kalmış gibi.
Zaten kelimeleri bööle yayarak konuşan kadınlara da erkeklere de uyuz oluyorum.Niye yayıyorsunuz kardeşim,kelimeleri net net sööleyin efenim.Tane tane konuşun da konuştuğunuzun kıymeti olmasa da kıymetliymiş gibi olsun falan filan.

Yarın işte görüşürmüşmüşüz.Sen kimsin ki görüşeceğim olm.İki selam verdik diye kendini fasulyeden nimet mi saydı.Hayır,işimiz bu tabi selam vereceğiz.Sanırım kendisine bi'pay çıkardı.İçtiği o kadar belli ki teee kokusu buraya geliyordu resmen.Normal şartlarda da yarı ayık zaten,konuştukları anlamsız deyyusun.

Durduk yere muhattap olmak zorunda kalıyorum ya aslında bu sinir ediyor beni.Sinir olduğum asıl nokta sen kendinde nasıl bi özgüven bulup da beni arıyor soruyorsun.Sen önce kendini sorgula et falan.

He bi de bana şey diyor: Çok akıllısın sen dimi.Sen merak etme aklım bana da size de yeter dedim.Güldü.Hoşuna mı gitti.Hani bazı erkekler vardır ya,kız ağzına sıçar eder,adam aaa bu kız beni istiyor da naz yapıyor der.Doğrudur,hemcinslerim arasında bu ucuz oyunlarla erkeği elde etmeye çalışan hatunlar da var,oysa kendileri oyuncak olur,o ayrı.Ama ben bu ucuz oyunlar elde edilecek erkeğin yataktan geçip sonrasında tek kullanımlık dişmacunu gibi damakta kötü tat bırakacağını bilirim.Zaten şükürler olsun ki çoklu ilişkilerden yana olmayan bi bünyem var.Tek aşkımla aşka doyuyorum.

Sinir kat sayım tavan yapmıştım ya,alaşaı yaptım.Darısı diğer maçlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!