14 Eylül 2010 Salı

Güne G*t Gibi Başlamak

Bayram geldi gitti,referandum bitti,hayır demeye korkan insanların çoğunlukta olması ne acı!Elimi ayağımı koyacak yer bulamıyorum resmen göt gibi kaldım.Sıcaklar tam gaz devam ediyorum,Nagu krizlerde,sanki bok renk değiştirerek gökkuşağını oluşturuyor gibi.

Kadın programlarına dadanmış,evde kalmış damgasını üstüne almış hatunlar gibiyim.Çaresiz.Bööle durumlarda kendime kızıyorum.Kadın programları demişken,hepinizin BEN GİBİ kadın programı izlediğinizi biliyorum.Neden izlemeyeyim ya,o da hayatımızın bi'parçası ya.Ay bi'de ööle tiplemeler var dimi.Dudağını büze büze bööle karşındakini küçümser,aaaa izliooomusuuuun ne kadar banal havalarında.*mcıkaızlılar familyasından geliooo bu tipler.

Resmen g*t şeklindeyim işte.Bunu en başta söölemiştim sanırım.

İş başı yaptım üstelik,sıcak hala.Akdeniz'i seviyorum da bu apışarasıyapışıklığından nefret ediyorum.Regl sancılarım başladı işte en beteri bu.Sıcak bi'yandan sancılar bi'yandan.Sürekli arkamı kontrol et modundayım da arkamı kontrol ettirecek kimsem de yok.

Çalıştığım iş yerinde bayan sayısı da o kadar az ki,benim selülit oranımı vücut kitle endeksimle kıyaslasak ben galip gelirim,bu kesin.Sek kahve içiyorum yine.Sek kahve ne demekse artık,eski içenlerden kaç kişi kaldık üstadım.Ayılmam gerek resmen,dün gece yine uyumadım.Çekmeceme koyduğum bayram kalıntılarını kimse görmeden hoop götürüyorum.Sonra da kilo aldım,yok şu yok bu.Ama ben reglim ya ondan yiyorum.Yalanını yesinler.

Böyle sktiri boktan bir durum benimkisi,hani emmeye de gömmeye de gelmeyen şekilde.Bugün çekilmem ben ya,en iyisi işe döneyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!