3 Eylül 2010 Cuma

Kalbimde Hüzün

Az önce blogları gezip dururken,bir blö' de fark ettim ki o da benim düşündüğümü düşünüyormuş.Biz biriz birbirimizi bilir dizeleri geldi aklıma.Zaten blö'da herkes aynı noktaya zuum yapıyor,herkes aynı şeyi hissediyor,o yüzden yazıları kavramak,şööle ciğerin en taşşak noktasına koymak zor olmuyor.Sonbahar geldi diye herkes sevindirik oldu resmen.Her blö'da Eylül,Sonbahar etiketleri illa ki var.Ne güzel yuppi!En sevdiğim mevsimdir Sonbahar.En sevdiğim mevsimdir sarı sonbahar,artık değil,kalbimde hüzün,aynada üzgün yüzüm...Candan'ın severim bu şarkısını.Sonbaharı da çok seviyorum.

Eylül ayının gelmesiyle herkeste bir hüzün silsilesi,herkeste şööle Özdemir Asaf havası var.Tabi onları kınayamam ben de öyleydim bi' aralar.Çünkü efenim benim buralara sonbahar gelmedi.Ankara'ya deli yağmurlar yağarken burada tık yok.Nasıl sinirleniyorum bilemezsiniz.Akdeniz'in kurak ve yağışsız geçen yağmurlarından ve özellikle apış aramı yapış yapış bırakan o neminden nefret ediyorum.Oysa nasıl da severim denizini,yazını,insanlarını.Sıcakkanlıyız anam biz!Öyle samimiyetsiz duyguları da yok.Siktir Üsturupsuz,hayatının içine eden erkeklerin büyük yüzdesi aynı yöreden çıktı.Sen halen Akdeniz'i severim,çiçekler,böcekler diyorum.Bok!

Yorum yazdım hatta,sonbahardan ve dahası Ankara'dan bahsetmiş,ben de en hüzünlü halimle şakıdım;Kesinlikle Ankara'ya yakışan en güzel mevsim.Ankara'dan uzak olunca daha bir burnumun direği sızladı.Hani böyle içime ikiye ayırıp tuz basmışlar gibi hisseder oldum.Ben için Ankara'da nefes al belki sızım azalır.

Ama gerçekten bööle hissediyorum,son zamanlarda nedense şu kavurucu memleketten kurtulup,buranın bööög şivesini bunlarla bırakıp Ankara'ya kaçmak istiyorum.Şivelerine laf etmedim he,kimse saldırmasın ama öööle bunalttılar ki.Bi de memleketin ben için boktan bir hatırlatırımeskiyiböylesik gibi kalırsın etkisi var ki.İşe güce odaklanıyorum hatta.İş güç yaşa çok!

Ama cidden ööle fena bir sızı var ki burnumun direği nasıl sızlıyor,nasıl şöle amanın.Düşman başına!Yağmurlardan şikayet eden arkadaşlarımla konuşurken ağzını burnunu kırasım geliiiooo.Bir damla yağmur için neler vermezdim ya!Oysa Ankara'da yağmurlar yağıyor.Ankara.Hüzün şehri.Ne yakışıyor sonbahar sana.Hafif bir buğu var.Bööle insanların üstünde de o hava var.Amanındaamanın nasıl özlemişim.Gözlerim doldu doldu.Kızılay'ı sevmem ben.Ankara'nın başka yeri yokmuş gibi herkes Kızılay'a gider,Ankara'ya gittiiiim,sonra Kızılay'a indik,Sakarya falan.Hep aynı konuşmalar geçer,lisevari hallerde.Sevmem işte ben Kızılay'ı çok.Hani Karanfil'i,Olgunlar'ı severim.Tunalı,Cebeci,Kurtuluş ve dahası ama Kızılay'ın o tuhaf havasını sevmem de "to be honest" ööle özledim ki orayı.Hani gitsem de o kalabalığa karışsam,of fena!Yine Starbaksıma gitsem,yine alsam filtrekahvemi.Ayağımda yine o şık ayakkabılarım olsa,topuklarını vura vura,tirençkoatumu savursam,ooo babe,filmlerdeki gibi,saçlarımı savursam,börbiri kaşkolum krem çantamla vitrinlere baksam.Sonra arkadaşlarla iki laklak yapsam.Oy oy amk!Nasıl özledim!

Gidiyorum olm!Burnumun telleri sızladı.
Gelirim biara!

4 yorum:

  1. Vaah yawruum cidden çok özlemişsin burayı sen gel tunalıda iki bira içelim sonra yağmur başlasın sokak boyu yürüyelim.

    YanıtlaSil
  2. @Marla,

    Valla olur,bana uyar,hop ışınlanıyorum oraya.Neden gelmeyeyim de ah işte vatan,ülke,insanım benden görev bekliyiii.Gelemiyorum ama sen benim yerime olur da denk gelirse yağmurdan önce ya da sonra çek bir fırt;)

    YanıtlaSil
  3. tamam bebeyim çekerim bi fırt:)

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!