6 Eylül 2010 Pazartesi

Ossuruktan Teyyare

Ossuruktan gizem yaratan erkeklere kıl oluyorum.Gizem yaratmaya çalışanlar mı desem yoksa.Bokun mor rengi* olsa olsa bu kadar olur.Mor diyorum çünkü onlar mor rengini bile kendilerine hakaret sayar.Ama kendileri ossuruktan teyyare havalarında.

Dün akşam artık nadiren uğradığım o siteye,Facebook'a gireyim dedim.Bakayım kim,kiminle,nerde,ne yapıyor şööle bir göz atayım dedim.Ööle sıkıcı saçma şeyler vardı,2-3tane notification vardı,bildirim mi bunun tam karşılığı?Baktım,ettim işte.Sonra bir baktım,ex'in sayfasında millet yine onun bençokokurumçokyazarımkitapkurduyum havalarında yazdığı sözlerinin altına methiyeler yazmış.Vay abim,sen ne çok okursun,mesai de nöbette bile okursun,dahisin,ustasın,hayranım,sen nasıl bu kadar kitap okuyosun,helal olsun!

Bok!Kopyala-yapıştır al ben de edebiyat piri olurum olm.Derken bir yazı dikkatimi çekti,gidiyormuşun,hayırlı yolculuklar bla bla bla
yazısını gördüm.Donakaldım.Az önce deli deliyi avutuyor,ne yalakacılar derken resmen dumur oldum.Ne yazacağımı bilemedim,yazmakla yazmamak arasında kaldım,yazdım.Gelen cevap ööle anlamsızdı ki,erikçioğlu resmen,sanane işine bak diyordu.Anam iyice kudurdum.Sen kim lan ben kim?

Bu durumu anlatınca dost meclisine,sanane'lerin sayısı daha mı arttı ne?KK,üzülmemem için aldırmamam gerektiğini sööledi.Haklı!Ama ben üzülmüyorum,ben merak ediyorum.Yoksa bana ne di mi?Ama olmaz,onun gibi biri beni terkedip üstüne bir de sikindirik hayatına gizem katamaz.Oldum olası aşağılık kompleksi mi vardı,yoksa benimle beraberken mi bir anda kendini değersiz hissetti bilmiyorum ama kendini değersiz hissederken,nasıl olur da bokkafalı bir anda bu kadar gizemlenir.Ossuruktan gizem!

Biz bununla abeyi sayesinde tanıştık,ööle bööle iletişim ilerledi,hatta beni görmek için,bi'kaç saatliğine,o kadar yol tepti geldi bu deyyus.Ayak çekmiş işte,derken ben gittim,ilerledi.Sonrasında ne olduysa benim için dünyayı yakan,sonra küllerinden ikimize dünya kuran erkek gitti,eskikızarkadaşımıunutamayanaşıkerkek geldi.Sik!Canıma da değsin,ex'i evlendi,benim de aşkım yerinde.Ama bu itolu nasıl nasıl ayartmaya geçiyo her konuşmada evlere şenlik.Sür eşeği Niğde'ye olm.Derken dün işte bu gavurun dölü bööle gizemli hallere girmiş.Kıl oldum,delirdim,kudurdum.Bana ne ya dedim ama hala beni terketmesini kabullenemiyorum.Belirteyim,ona zerre kadar aşk beslemiyorum.Benimkisi kuyruk acısı.Ağladım,fena ağladım,günlerce gecelerce adım atacak yer bulamadım,ağladım ama ben kendime ağladım.Beni onun gibi birinin terketmesi mümkün değildi!Nedir bu egoistlik diyebilirsiniz ama kendisi bile benim onunla çıkmamı lütuf olarak görürken,aile bireyleri dahil çoğu arkadaşına,Abi bu kız bu kadar zeki,bu kadar başarılı,bu kadar şu,ben buyum,diye benimle konuşmaya bile çekinirken nasıl olur da beni terkeder!Yediremedim kendime,kendini böyle ossuruktan fasulye sanmasını yediremedim.Hayır gizem neyine,sen önce mutlu olmak için cesaret et.

Ben ağladım ettim dedim ya harbi onun için ağlamadım.O,sadece bi' bahaneydi.Ben başkalarına muhtaç olduğum-mutlu olmak için bir erkeğe-kendimi bu hale getirdiğim ve gözyaşı dökecek kadar küçüldüğüm için ağladım.Yoksa onun yalan sözlerine inanmadım,nihayetinde 200gr bamyası olan her 2 ayaklı ruhunu şeytana satmıştır.

Niyetli niyetli beni çileden çıkarıyorsun ya,Allah seni bildiğin gibi yapsın.Gerçi daha beter nasıl olursun bilemicem.

DOTNET: Yazılarım uzun,hatta upuzun.Başını ve sonunu okuyanlar bile var.Ve gol!Post'a konu oldun hah!Gol!Olabilir,haklı olabilir yani.Ama ne yapayım,biz kadın milleti erkeklere laf anlatmaya çalıştığımız için her zaman uzun cümleler kuruyoruz.Erkekler 2000,kadınlar 7000 kelime kullanırmış ya,bu kadınların dırdırcı olduğu anlamına gelmez,bu erkeklerin bir lafı tek cümleyle anlayacak kavrama kabiliyetine sahip olmadığını,bu yüzden de kadınların çok kelime kullanmak zorunda olduğunu gösterir.Yoksa biz kızlar işaret diliyle,yeri gelir tek bakışla herşeyi anlatırız.Di mi kızlar?Ve gooool!2.gol,top ağlarda.
*Why is the color purple gay?Google it!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!