10 Eylül 2010 Cuma

Sen Giderken Ben Geliyordum

Erkekler gerçekten kadınları salak mı sanıyor anacıııım?İki tatli söze kandığımızı falan mı sanıyorlar.Kabul,tatlı sözlere inanıyoruz-dikkat edin,kanmıyoruz-inanıyoruz çünkü inanmak istiyoruz.Tatlı sözleriyle egomuzu okşatıyoruz neticede.Ama bunu anlayamıyor erkekler,onlar,Abi kızı düşürdüm,iki lafa ayar oldu hatun şeklinde erkekliklerine erkeklik katıyor.S*kkafalılar.

Çalıştığım yerde birisi vardı.Adam rütbesinden güç alarak,aleni asılıyordu.Durumu görmemezden geliyordum,çünkü yüz göz olmak istemiyordum.Şimdi ben ona iyi kötü bir tepki versem itolu ayak yaptığımı sanabilirdi.Şimdi doğruya doğru bazı hatunlar var ki şiddetle tepki gösterip istemem yan cebime ay olmadı gel koynuma mesajı verebiliyor.Biraz da bu yüzden 3 maymunu oynayarak hayvanımı terbiye etmek istedim.Olmadı,inceden inceye jestlerin haddi hesabı bitmedi.Derken artık tepki verdim,erikçiolu benimle ciddi düşündüğünü,evet desem evlenmek istediğini bile söyledi.Ben de salağım ya,hemen düşeceğim.Götoşa bak karşındaki ciğerinizi biliyor,kaçın kurrasıyım ben yer miyim olm.Ona sevgilim olduğunu bile söyledim ama o yine de savaşacağını söyledi.Adam kendini Braveheart falan mı sanıyordu,yoksa mesleğini mi benimsemişti.Hayır,hepsi ayak.Ayağını skiiim.

Geçenlerde text msg geldi,baktım bundan.Ne zırvalıyor derken,baktım ki bana değil,başkasına ait,yanlışlıkla(!) göndermiş.Cidden yanlışlıkla göndermiş,çünkü panik oldu,açıklama yapmaya başladı.Olm eşeğin aklına karpuz kabuğu niye düşürüyorsun.Hayır,gram birşey hissetmiyorum ama hissetmese de bir kadın asla ve asla 2.olmayı kabul etmez.(Ayrıca,bu basit numaraları kadınlar yapar,1.si "seni rüyamda gördüm hedehüde",2.si "aaa pardon sana değildi,yanlışlıkla attım".)Mesaj sahibinin adı A ise benimki Z,hani ayağına atmamıştı.

İçime kurt düştü,Allaaamm ne olur bu bari yalancı olmasın dedim.Merağımı gidermek için bi'şey yapmalıydım.Beni ayıplayabilirsiniz ama yapmalıydım.Yaptım da.Gittim bu itin Face ve msn şifresini kırdım*.Giden gelenin hesabı yoktu.Anasını satiiim uçan sinek dişi diye yazmış,dahası fotolarını göndermiş.

Aradım bunu,ne var ne yok gibisinden.Nasıl şen şakrak sonra o mesajın sahabının gerçekte kim olduğunu sordum,akrabam dedim ya diye çıkıştı.Sen kimsin ibnetor,bana sesini yükseltmen için havlamayı kesmen gerek dedim,saydım saydım.Şifrelerini istersen,masana yazar bırakırım.Herkesi kendin gibi salak sanma,senin tahmin edemeyeceğin kadar zekiyim dedim kapattım.Tık yok.Sana yalan söyledim ve sen öğrendin,utanıyorum yazmış.Yemezler ya.Götoş ne sandıysa herkesi.Beni kimse salak yerine koyamaz,dahası kimse bana bu ayakları da yapamaz.

Sonra Nagu'ya anlattım bunları teşhisi süperdi.

"Greg'e şaşırdık mı?Hayır.Orta yaş bunalımına girmek üzere aczinden naapcaaaını şaşırmış bi adam.Üstelik çirkin de.Üstelik karşındakinin zekasını tahmin edemeyecek kadar da düşüncesiz!"

Aynen ööle.

Hani şu yazımda size birinden bahsetmiştim ya,ikiside aynı bokun farklı rengi.Yaşları aynı,tavırları aynı.80-81.Adamlar o yaşa kadar ikili ilişkilerde başarısız oldukları için,kendilerine güvenlerini kaybetmiş,kız olsun da nefes alsın yeter mantığında.Ezik p*çler.Orta yaş bunalımı,
antropoz korkusu ve getirdikleri.Artık çevrelerinde hatun bulma ihtimalleri de düşük.Vay yazık onlara.Acıyorum onlara gerçekten,yaşıtları çoluk çocua bilemedin,sevgiliye karışmışken,bunlar hala elizabeth modunda.

Kendime kızmadım mı.Kızdım.Adam kendini önemsediğimi sanacak.Skime takıyorsam şerefsizim,sadece bööle yalan söyleyenlere aslında yalan söyleyemediklerini ispatlamak istiyorum.Huylu huyundan vazgeçmez tabi.Adam hala et arayışında olacak ama ben en azından rahatladım.Oh.Kendi batağında,kendi bokunun içinde dibe vurmasını izlemek de...Süper.

*Kimsenin özeline müdahale etmek için,işimin getirilerini kullanan birisi olmadım.Ööle huylarım yoktur ama savaşta herşey mübahsa,üstüme düşeni yaparım,çekinmem.

2 yorum:

  1. bak bu saatte de okuyorum seni :) hatunum gene döktürmüssün helal olsun :)

    YanıtlaSil
  2. @ChunLi,
    Uyyy canooo!Uyusana ama kuzum!Hani çok gururlandım da,ne bilem :) Utandım :$

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!