2 Eylül 2010 Perşembe

Su,Hayattır

I love water.
Amo l'acqua.
Ich liebe Wasser.
Amo el agua.
Αγαπώ το νερό.

Suyu seviyorum.
Sudan kastım,şu dandik GossipGirl çakmasındaki yamukdişli,"0" beden hatun değil,elbet!Onu gitsin,Arda kazması sevsin.Ay aman beni izleyen Gassaray yankileri varsa,yengemiz o bizim diye saldırmasın ha.Çekemem,yengenizse yengeniz bize ne ya,siz mi ditiyorsunuz hatunu?Sizin çıkarınız ne,niye bir anda sahipleniyorsunuz ya.Aman işte ben suyu seviyorum.Suyun her halini seviyorum,denizinden okyanusuna,küvetinden havuzuna herşeyini seviyorum suyun.Hani böööle kımıl kımıl içime işleyen suyu da seviyorum ama nedense içmeye gelince unutuyorum.Unutmak dememek gerekir aslında,umursamamak,hani amaaannnn içerim havasına girmek.Üşenmek.Aldırmamak.İşte buna benzer birçok kelime,eylem,fiil,fiilimsi.Farzı mahal,önümda kocaman bir şişe var ama kıçımı kaldırıp suyu almaya üşeniyorum,hani bardağa koymadan da içmek serbest,karışan yok görüşen yok ama iftar sonrası lüngürdetince nedense içmesem daha iyi gibi geliyor.Oysa kahveye gelince,kolaya gelince hiiiç hayır diyemem.Bok!Kıçımı kaldırmayınca da ne oluyor?Koca bir göte sahip oluyorum,sonra da diyorum ki Aaaaa, yemeğin salçalısın,kadının kalçalısı.Hem zenci götü lan bende ki.Şöyle kıvrımlı falan.He gördüm o koca götün bi ara Ata Demirer'inkine benzediğine.Fenaydı.Arkada bir kubbe vardı resmen.Kubbe ama böyle yuvarlakımsı hatlarda değil,böööle sipsivri hallerde.Hani surrealist çalışsam bu kadar olur işte.He göte özenen göbek de çoşmuştu.Dur anlatayım.Ottobise bindim ama nasıl kalabalık resmen iğne atsan bulamazsın,bu deyim buraya olmadı mı lan,neyse işte fenalarda.Sıcak değil hava buuuuz gibi ama ottobis içi resmen hamam gibi.Hamama halen gitmeyen varsa heveslenmesin,gitmesin anca ordan oraya gezen çıplak hatunlar görürsünüz,bazılarının götleri öle büyükki hani hakem sana kafam girsin deseniz ve girseniz hani kafanıngirdiğigöt modeli bu olur heralde ya da pörsük memeler var,ıyk daha beter sahneler de var ki la sktrn gidin burası tıraş alanı değil deseniz de hatun aldırmaz.Lafı saptırdım di mi?He işte öle bir gündeyiz,işte üzerimde kremsi bir mont var,ama bööle hani önü bombeli olanlardan.İşte aniden bir genç,hoşça bir genç hatta bana yerini verdi.Ulan dedim,vay dedim,delüanlıg dedim,centiilmeeen o yeah babe dedim,neyse oturdum.Kendimi bir halt sandım.Yanımda bir kız var,bööle bana gülümsüyor falan.Ben de gülümsüyorum hatuna falan,sonra sohbet etmeye başladı işte,hani nasılsınız,herşey iyi mi,yok işte ottobis sıcak,fena falan,o topuklular size zor gelmiyor falan.Ben de öle safça konuşuyorum falan.Sonra cinsiyeti ne dedi.Kaldım,hıııı dedim.Sonra anladım ki üstümdeki mont bombeli ya,ee alttaki göbek de yerinde.Pot yapmış orası,bööle resmen hamile gibi.Baktım,kaldım,6 aylık diyebildim.YALAN!O benim göbeğim!Ben kendi ellerimle besliyorum,bebeğim o benim,seviyorum ben onu.YALAN!
Ottobisten öle bir indim ki...Aman Allaaaımmm!Gören pandik yedim sanar.Market vardı,kocaman birşey.İçine gireyim de hani kaybolayım dedim.Sanki ottobisteki herkes beni izliyor gibi geldi.Girdim markete,doğru çikolata reyonuna.Hop aldım,her çeşidi.Hatta parasını ödedikten sonra eve doğru yürürken 2 tanesini de yedim,yedim de içimden sinirlendim.Aklım başıma gelmişti sözüm ona.Ama yine yedim valla.

Sonra doktora gittim,diyetisyene değil,onların kibrit kutusu beni nasıl doyursun anam!Önce gözüm doyacak,öle yok ben bildiğin salçalı yemeklere ekmek banan cinslerdenim.Doktor baktı etti,tiroidlerime falan filan herşey yolundaymış.Herşey kafadaymış.Ben de akla koydum,dedim zayıflayacağım.Sonra fark ettim ki la ben 42 beden giyiyordum.Oha!La içime öküz girse bu kadar olur.Doktor emmi dedi ki,Kızım sen su içmelisin,suyu çok tüketmelisin ki tuzu tutmasın vücudun.Vücuttaki su 2günde1 değişir,hydrobilmemne olur.He!Su.Haklısın ya.İçmiyordum,içince zırtpırt tuvalete gitmeye üşeniyordum.Ama içtim,zayıfladım da.Yine aldım,almazolasıcalarımı ama gece yemek yiyen herkes alabilir de göte değil,göbeğe çalışmaya başladım yine.Bi de ben sıçamıyorum,sindirimde sorun var,yeşilçay,rezeneçayı,adaçayı,hetçayı,hötçayı bana fayda etmiyor,artezyen kuyusu açsak bağırsaklarıma ne cevherler çıkar.(bkz:bokunda boncuk bulmak)O kadan yaneee!Dolayısıyla ye ye ye ye ye ama sıçama.Su içmeyince hiç sıçama.

Şimdi sudan nasıl boka geldik dersek,valla bağlantıyı anlattım ben,temamız su,asıl düşünce, ana fikir.Bok da bu temanın alt teması.Ööle yani.Su içmek sağlığa yararlıdır anacıııım,günde en az 2.5 litres su içiniz,so,yu ken izili sit en' luuus veiyt.

Hadi o zaman su içelim,koca götleri küçültelim.
Ve Sıçtı Cafer Bez Getir.
(bkz:He's really screwed up!)

2 yorum:

  1. hahaah bende su icemeyenlerdenim su almaya u$enirim ama kahve cola bagimlisiyim :D

    YanıtlaSil
  2. @ChunLi,
    Ah ah sorma artık su içmekten midem bulandı,o kadar çok içiyorum ki:D Ama su mu kahve mi desen,her türlüsünden kahve:D İçelim bir gün,inşallah yane:D

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!