7 Kasım 2010 Pazar

Kim Görmüş O'nu Öptüğümü

Hello Kitty don giyiyorsam hala büyümedim demektir.

Dün akşam en concon ortamlardan kopup geldim.Kendimi oldum olası o tür ortamlarda hep sığ hissetmişimdir.Sevemedim gitti o ortamları.Vıcık vıcık şehvet kokan,yapay insanların bulunması bile yeteri kadar midemi bulandırır -da bazen ayak uydurup çıkarım.Arkadaş hatrına çiğ tavuk da yerim anacım.Bana kalsa,olabildiğince salaş ve sakin bi yerde kahvemi içip sessizliği dinlemeyi tercih ederim,hatta bazen kaldırıma oturup tek nefeslik sigaramı paylaşmayı severim,yanımda kafa biri de varsa,yeme de yanında yat.Ama diyorum ya işte,bazen ayak uyduruyorum arkadaş hatrına.Dün yine gittim işte,e giderken ortam kızıyız ayağında en seksisinden,en afillisinden giyindim gittim.Eller havaya,haydi yandan,bu gece barda gönlüm hovarda derken,milleti aç göz süzmelerine,basit kızların basit hareketlerine bi kez daha tanık olup geldim.Geldim oh mis!Hem de ne mis!

Gelir gelmez kendimi banyoya attım,kendimi anlamsızca pis hissettim.Resmen foseptik çukuruna düşen bi kedi yavrusu gibi,pis ve çaresiz.Saçma ama dokunsan ağlarım modundaydım.O ortamların basitliğinden mi yoksa kendimi o ortamlara fazla gördüğümden mi bilinmez kirlenmiş gibi hissettim kendimi.Soyundum dökündüm,dekoltelerimi bi kenara bıraktım.

Aynanın karşısına geçip banyo öncesi hazırlığını tamamlarken donuma gözüm çarptı.Gülmeye başladım,zavallı annem n'oluyooo diye merak etti,bişey olduğu da yoktu ama kendimi tuhaf tuhaf hissettim.Az önce milletin derdim yok tasam yok oh eller havaya,şu hatunda fena değilmiş,götürsem mi,acaba bu şu kronun parası,arabası var mı versem mi ortamından kendi basit(!) dünyama inince şaşırdım.Hello Kitty donuma gözüm ilişince şaşırdım.

E ben hala büyümemişim.Hala Hello Kitty donla ortalarda fink atan bi çocuğum.Milletin kur yaptığı o hatun aslında hatun değil,hala anime kahramanlarından etkilenen bi çocuk.Sevdim ama bu halimi.

Köpük köpük yıkandım,sonra şımarıklığın dibine vurdum,gittim annemin önüne çöktüm,saçlarımı tarattım.Annem saçlarımı tararken,neyim olduğumu çözmeye çalışıyordu,garibimi de telaşlandırmışım durduk yere,ama bozuntuya da verir miyim hiççççç.Ne zamandır benimle ilgilenmiyodu,nazım geçsin di mi.yeakyeakyeak.Kötüyüm ben kötüyüm.Yok şımarığım.yeakyeakyeak.Annem saçlarımı tararken,her zamanki gibi güççüklüğümden bahsediyodu,eskilerden,babamın olduğu zamanlardan.İçim acıdı,konuyu değiştirdim tek hamlede.Anne memme memme süt!yimyim memme!

E sonna n'oldu mu.Üzerimde Tweety'li pazardan alınan pijamam,ayağımda pembiş kalpli çoraplarım,anneme sarılarak huzur içinde uyudum.oh yea babe!

9 yorum:

  1. lütfen içerik uyarısını kaldır veya yorumlarımdan muaf kalacaksın.

    YanıtlaSil
  2. @creep,
    senden korkumdan değil,kendim tilt oldum!ayrıca sen bilin hacıııı aaa yırtarım:D

    YanıtlaSil
  3. o ortamlarda bunları hisseden bi ben degilim desene,beni koysunlar bi salaş bi nargile kafeye sonrada degmesinler keyfime..oraya gittgm zamanların sıg basit çirkin yüzünü güzel demişsin. tatil olsun da bnde anamın dizinin dibine gitcem yebba:)

    YanıtlaSil
  4. @femida,
    aklı olan bööle hisseder,düzeltiyorum,bööle maddi şeylere önem vermeden huzur arayanlar.haksız mıyım.e git güzel anneciğine,ellerinden de öp bizim için,yanacıklarından da;)

    YanıtlaSil
  5. Üsturupsuz hatunum bir kere gittim hayatımda öyle bir yere yeminlen aynı şeyleri hissettim mekanlar pahalı insanlar çok çok ucuz midem bulandı.

    YanıtlaSil
  6. @Marlacım,
    İnsanoğlu ya,ne dengesiz.Parasıyla kendini rezil ediyoo!

    YanıtlaSil
  7. :) bitsin vize derdim uccam yanına hatunumun yaa nası özledimm bak:) ana gibi yar bagdat gbi diyar demişler yaa

    YanıtlaSil
  8. yaşasın hello kittyli pazar donlarım

    YanıtlaSil
  9. @femida,
    bizim için de mıncır anneyi:)

    @Lazanya,
    Ay lav ya:D

    YanıtlaSil

Vay Edepsiz!Ne Söyleyeceksen Söyle Hadi!